El TikTok del Barça Femení, al Top-3 mundial en el seu primer mes de vida

El TikTok del Barça Femení, al Top-3 mundial en el seu primer mes de vida

Les dades situen el compte blaugrana en una gran posició, completant el podi amb els del Manchester United i el Tigres mexicà, fundats a principis de 2022 i 2020 respectivament

L’equip femení del FC Barcelona és tota una sensació, no només a la gespa, sinó també a les xarxes socials. Després de l’evolució de les últimes temporades en l’àmbit esportiu, amb la consecució de la Champions i el domini incontestable a la Lliga, ara també s’han proposat ser les millors a les pantalles, i van camí de ser-ho.

Rèrcord de visualitzacions, interaccions i seguidors a TikTok.
Rèrcord de visualitzacions, interaccions i seguidors a TikTok.

L’últim moviment per tal d’aconseguir-ho va ser l’obertura d’un canal propi de TikTok, que va veure la llum el passat 28 de març i ha tingut una acceptació brutal per al públic d’arreu del món. Amb les dades recollides del mes d’abril, el Barça ja és el segon club femení del món en seguidors, amb més de 557.000, només per darrere del Manchester United, que es troba sobre els 717.000 tot i ser fundat el febrer de 2022 i per davant del Tigres mexicà, amb compte des del gener de 2020, que completa el podi amb 264.000 seguidors.

On també s’observa aquesta evolució tan fulgurant és en les interaccions totals i en les visualitzacions totals. En la primera dada, tot i ser les nouvingudes a la plataforma, el Barça també són segones al món, amb 4,3 milions, per sota de les 7,96 milions de les angleses i les 2,95 de les mexicanes. Pel que fa a les visualitzacions acumulades, les blaugrana són terceres, amb un total de 33,8 milions. Tigres és segon amb 37,9 milions i el Manchester United, primer amb 82 milions.

Per posar-ho en context, si dividim els dies d’existència de cada compte entre aquestes dades, el Barça surt com a clar guanyador, com es demostra en aquesta gràfica.

TikTok-Femeni-CAT

El compte global supera els 6.000 milions de visualitzacions

El creixement exponencial a les xarxes socials no és cosa d’un equip a l’alça com el Barça femení, sinó que és una tendència de Club. Pel que fa al compte de Tiktok del masculí, les dades més recents el consoliden com el club amb més visualitzacions i interaccions i ha superat fa pocs dies els 6.000 milions de visualitzacions totals. D'altra banda, el compte del Twitter Femení és a punt de superar el milió de seguidors.

El Barça, culers, està de moda.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut