El Barça acomiadarà l'Spotify Camp Nou amb un #FinsAviatSCN
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
Aquesta pròxima jornada de Lliga serà l’última que es jugui a l’Spotify Camp Nou fins al pròxim novembre de l’any 2024, amb motiu de les obres del projecte de l’Espai Barça. És per això que el FC Barcelona ha organitzat un comiat en el partit davant el Mallorca, que reunirà l’emoció de l’adeu de l’actual Estadi, tal com el coneixem, i també el darrer partit que jugarà Sergio Busquets a l’Spotify Camp Nou amb la samarreta blaugrana.
El Club vol que aquest partit sigui una gran festa i que es converteixi en una brillant cloenda de la temporada, tant per la vinculació de Busquets amb el Barça, com per la història d’un emblemàtic Spotify Camp Nou, que tanca ara una etapa per obrir-ne l’any vinent una de nova. Així mateix, l’Estadi serà un gran escenari blaugrana i des del Club es fa una crida a tots aquells socis, sòcies i resta de barcelonistes que assisteixin al partit vestits dels colors del Barça, amb samarretes i bufandes blaugrana.
En aquest sentit, i com a tret de sortida per la campanya amb el lema ‘Ple d’història. Ple de futur’ i el hashtag #FinsAviatSCN, s’ha llançat un vídeo en què el president del FC Barcelona, Joan Laporta, el jugador i la jugadora del primer equip, Sergi Roberto i Sandra Paños, i un soci i una sòcia del Club conviden tota l’afició culer a assistir al partit vestida del Barça i a participar en la festa de comiat de l’Spotify Camp Nou i de Sergio Busquets. A més, també es demana a tots els i les culers d’arreu del món que siguin protagonistes actius de la campanya per recordar els moments viscuts a l’Estadi.
Un Estadi ‘Ple d’història. Ple de futur’
Aquesta iniciativa té la voluntat de generar una cadena de vídeos a través de les plataformes digitals perquè els aficionats i aficionades puguin enviar a través de les xarxes del Club, vídeos dels seus moments més especials a l’Spotify Camp Nou. En aquest recull de vídeos i escenes viscudes a l’Estadi, també hi participaran diferents jugadors, jugadores, exjugadors i altres persones vinculades al FC Barcelona.
En aquesta mateixa línia, al llarg de tota la setmana, s’aniran activant tota una sèrie d’iniciatives digitals a través dels diferents canals del FC Barcelona enfocats a nodrir la campanya de comiat de l’Spotify Camp Nou amb el màxim contingut possible.
Una equipació especial per al comiat
En el marc d’aquest comiat, el primer equip masculí del FC Barcelona també lluirà una equipació especial amb el missatge al pit ‘Ple d’història. Ple de futur’, acompanyat dels anys 1957, data d’inauguració de l’actual Estadi, i 2023, així com el dibuix de l’Spotify Camp Nou. La samarreta estarà disponible a les Barça Store en exclusiva en els pròxims dies per tota l’afició culer que vulgui adquirir-la de cara al partit.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç