El FC Barcelona signa un acord de patrocini amb TP Vision per dur la marca Ambilight TV a la màniga de la samarreta del primer equip masculí
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
El FC Barcelona amplia la seva família de patrocinadors amb la incorporació de TP Vision com a nou Main Partner de l’Entitat. TP Vision és l'empresa responsable del disseny, fabricació i venda dels productes Philips TV, Philips Sound i AOC Audio i passa a formar part de l’ecosistema de patrocinadors del Club com a nou Main Partner for TV, Display and Sound Devices.
L’entesa suposa la incorporació de la marca Ambilight TV a la màniga de la samarreta del primer equip masculí.
L’entesa suposa la incorporació de la marca Ambilight TV a la màniga de la samarreta del primer equip masculí a partir del proper partit de Lliga, el Barça -Mallorca.
L’acord s’ha signat aquest dijous en un acte celebrat a la Llotja de l’Estadi amb la presència del president Joan Laporta, del vicepresident de l’Àrea de de Màrqueting, Juli Guiu, i de Kostas Vouzas, CEO de TP Vision.
L’acord s’ha signat aquest dijous en un acte celebrat a la Llotja de l’Estadi.
Proveïdor per al nou Spotify Camp Nou
L'acord servirà per donar visibilitat a la gamma líder mundial de televisors i productes d'àudio Philips de TP Vision on destaca la tecnologia Ambilight TV -original d’aquesta empresa- que es caracteritza per la seva capacitat única de convertir la televisió tradicional en una experiència de visualització immersiva com cap altra.
L’entesa atorga a TP Vision drets d’associació amb els primers equips de futbol masculí i femení així com amb la resta d'equips esportius professionals del Club. Aquesta multinacional jugarà també un paper important com a proveïdor de pantalles i solucions de senyalització digital del nou Spotify Camp Nou, per convertir-lo en un dels recintes més innovadors d'Europa, també en aquest àmbit.
Durant el transcurs d’aquesta associació els jugadors i jugadores dels primers equips de futbol tindran la possibilitat de ser ambaixadors de la marca i d’experimentar de primera mà la gamma de productes d’aquesta empresa, en particular la proposta única de Philips Ambilight TV.
Philips Ambilight TV, un toc de sofisticació
Un dels trets distintius que fa diferents els televisors Philips Ambilight és una tira de LED amb diversos colors integrats, ubicada al llarg de les vores posteriors de l'aparell, que projecta a la paret del darrere un halo de llum en canvi constant, compassat amb la imatge de la pantalla. Ambilight ofereix una imatge televisiva més gran i millor que simula estendre’s més enllà dels límits físics de la pantalla, fent que sembli que floti, en lloc d’estar fixada a la paret. Un detall sofisticat que funciona especialment bé en el visionat d’esdeveniments esportius com el futbol.
La col·laboració entre TP Vision i el FC Barcelona, que s’haurà de ratificar a la propera Assemblea de Socis i Sòcies Compromissaris, forma part de l'estratègia d'ambdues organitzacions per buscar de manera proactiva aliats que comparteixin els mateixos valors amb l’objectiu de projectar les seves marques a noves audiències globals.
Declaracions de Juli Guiu, vicepresident de l’Àrea de Màrqueting del FC Barcelona:
“Ens sentim molt orgullosos de donar la benvinguda a TP Vision com a nou Main Partner del FC Barcelona. El Barça sempre ha destacat pel seu compromís amb la cerca de l’excel·lència, tant dins com for a dels terrenys de joc, i aquest acord és un nou èxit en aquest sentit perquè ens alia amb una companyia líder a nivell mundial en l’àmbit de l’electrònica i la tecnologia audiovisual. Un pas de gegant en l’estratègia comercial del FC Barcelona de la mà d’una multinacional que, gràcies a la seva tecnologia Ambilight TV, ha convertit l’experiència de partit en un viatge captivador i molt satisfactori per a milions de fans que segueixen el futbol des de casa seva”.
Declaracions de Kostas Vouzas, CEO de TP Vision (Philips TV & Sound Europe & Americas):
"Estem encantats de poder associar-nos amb una autèntica icona esportiva mundial com el FC Barcelona. Es tracta d’un encaix natural perquè ambdues organitzacions busquen ampliar horitzons, oferint als nostres fans una experiència esportiva única, en directe i a casa. Milions de consumidors ja gaudeixen a les seves llars dels nostres televisors únics Ambilight i, com a part de la nostra estratègia, aquesta associació a llarg termini amb el FC Barcelona elevarà la fantàstica experiència Ambilight TV al nivell que realment es mereix".
Sobre TP Vision
TP Vision Europe B.V. està registrada als Països Baixos, amb la seva oficina central a Amsterdam. TP Vision és una empresa de propietat total de TPV Technology Limited ("TPV"), un dels principals fabricants de monitors i televisors del món.
Fundada l'any 2012, TP Vision és avui un dels principals actors globals de les indústries de televisió i àudio de consum. Desenvolupa, fabrica i comercialitza productes i tecnologies d'electrònica de consum que ofereixen una experiència visual i sonora superior.
Amb un fort enfocament en el mercat de consum i l’hostaleria, la cartera de productes de TP Vision inclou productes d'àudio, televisors, pantalles professionals i sistemes d'operació de contingut. Aquests productes i solucions es comercialitzen a través de la marca pròpia AOC de TP Vision, així com de la marca Philips, utilitzada sota llicència de Koninklijke Philips N.V.
Llar de marques electròniques líders i productes guardonats, TP Vision dona feina a més de 2.000 persones a tot el món, amb operacions a Europa, Amèrica, l’Orient Mitjà, l’Índia i alguns països de l’Àsia i el Pacífic.
TP Vision aporta valor a la vida quotidiana i a la societat gràcies a la seva experiència en desenvolupament de productes, disseny, excel·lència operativa i fabricació responsable.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç