Rebaixa d’un 50% en els preus dels passis de la propera temporada a l’Estadi Olímpic Lluís Companys
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
La Junta Directiva del FC Barcelona ha acordat una reducció del 50% dels preus dels passis per a la temporada vinent 2023/24 a l’Estadi Olímpic Lluís Companys en relació amb els preus anunciats inicialment, segons ha assenyalat la vicepresidenta institucional Elena Fort, en l’exposició efectuada per donar a conèixer els temes tractats en la reunió directiva d’aquest dijous.
L’acord principal ha estat l’aprovació de rebaixar un 50% els preus que s’havien presentat a començaments del mes de maig per l’adquisició dels passis de temporada a Montjuïc. Amb aquesta decisió els preus queden establerts de la manera següent: Tribuna (870 €), Lateral (500 €), Córner (450 €) i Gol (360 €), uns preus que signifiquen al voltant d'un 25% menys del cost actual a l'Spotify Camp Nou, uns preus que signifiquen al voltant d'un 25% menys del cost actual a l'Spotify Camp Nou.
Segons la vicepresidenta blaugrana, "des que es van fixar els primers preus, que responien a unes exigències econòmiques davant un any dur, el Club es va proposar treballar amb la possibilitat de poder reajustar els preus". Elena Fort ha assenyalat que el Club ha escoltat els seus socis i sòcies, que han exposat el seu desacord en els preus establerts en un moment molt especial i amb els inconvenients que comporta el trasllat a l’Estadi Olímpic de Montjuïc.
Correspondre a l’esforç dels socis, sòcies i afició blaugrana
El Club entén l’esforç que s'està demanant al soci, sòcia i afició culer i vol correspondre aquest esforç amb aquest reajustament de preus, que representa que el Club haurà de compensar la xifra estimada de pèrdues que suposa la disminució d’aquest ingrés, i que caldrà equilibrar-ho amb noves vies d’ingressos que el Club ja està treballant.
Nou inici del període de sol·licitud
Amb aquesta rebaixa de preus, queda sense efecte el procés anterior d’adquisició dels passis Barça 1er Equip 2023/24 i s’iniciarà novament la setmana vinent el procés d’adquisició amb els nous preus que ha establert la Junta Directiva.
Totes aquelles sol·licituds que s’han fet fins avui queden anul·lades i caldrà efectuar novament la petició de compra a partir del dimarts 30 de maig. A partir d’aquest dia, s’obrirà un període de prevenda exclusiva de 48 hores per aquells socis i sòcies amb abonament, que hagin assistit aquesta temporada a un mínim del 85% dels partits de l’Spotify Camp Nou, als quals caldrà sumar també a aquells socis i sòcies que ja havien fet la seva sol·licitud de passi en el primer procés de compra.
Un cop acabat aquest període d’exclusivitat, el dijous 1 de juny, s’obrirà la venda dels passis de l’estadi de Montjuïc a la resta d’abonats i abonades, amb els nous preus que s’han establert.
Aquest nou inici del procés de sol·licitud no representa cap canvi en l'operativa que funcionarà la temporada vinent a l'Estadi Lluís Companys: sol·licitud de passi per zona, sense seient fix, confirmar assistència sis dies abans de cada partit, sense Seient Lliure ni entrades ni passaports infantils o sèniors.
Acord de patrocini per a la màniga
A la Junta també s’ha informat de l’acord del FC Barcelona amb TP Vision per posar el nom d'Ambilight TV a la màniga de la samarreta del primer equip de futbol masculí. El logo apareixerà a la màniga de la samarreta per primera vegada aquest cap de setmana en el partit davant el Mallorca a l'Spotify Camp Nou.
TP Vision és l'empresa responsable del disseny, fabricació i venda dels productes Philips TV, Philips Sound i AOC Audio i, per tant, passa a formar part de l'ecosistema dels socis del Club com a Main Partner per a dispositius de TV, Display i Sound.
Pressupost esports no professionals
Un altre dels temes tractats a la junta és el que fa referència al fet que els esports no professionals del FC Barcelona també veuran minvat el seu pressupost, igual que tots els estaments de l’entitat, dins del pla viabilitat que afecta a tot el Club. Elena Fort també ha volgut puntualitzar: "Quan torni l'estabilitat al Club, es tornarà a reforçar aquests esports no professionals".
Suport al Barça Atlètic
També s’ha demanat a tota l'afició, el seu suport en el darrer partit de Lliga que el Barça Atlètic jugarà dissabte a l’Estadi Johan Cruyff (19.30 h) davant la UD Logronyès, en el qual necessita un punt per assegurar la seva presència en els play-offs d’ascens a Segona Divisió.
Crida a l’afició per venir diumenge a l’Spotify Camp Nou
Elena Fort també ha informat que el FC Barcelona ha organitzat un comiat de l’actual Estadi en el partit de diumenge davant el Mallorca, que coincidirà amb l’adeu a jugadors que s'acomiadaran davant l'afició, en una jornada que viurà moltes emocions. "Que els aficionats es quedin després del partit -ha assenyalat Fort-, perquè celebrarem una gran festa".
Per aquest motiu, des de la Junta es fa una crida a tots aquells socis, sòcies i resta de barcelonistes perquè assisteixin al partit vestits dels colors del Barça, amb samarretes i bufandes blaugrana. Al mateix temps es demana a tots els i les culers d’arreu del món que siguin protagonistes actius de la campanya amb el lema ‘Ple d’història. Ple de futur’ i el #FinsAviatSCN, per recordar els moments viscuts a l’Estadi a través de vídeos per xarxes socials.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç