El FC Barcelona se suma a la comunitat de Discord
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
El FC Barcelona presenta un nou perfil oficial a Discord (@FCBarcelonaOfficial), és una plataforma de comunicació dissenyada principalment per a la comunitat de jugadors i entusiastes dels videojocs, encara que també és utilitzada per altres grups de persones amb interessos comuns. Aquest llançament forma part de l'aposta del Club per la creació de continguts digitals d'entreteniment, juntament amb el propòsit d’apropar-se a noves audiències i arribar a les noves generacions.
Disponible a tot el món, no hi ha restriccions geogràfiques per accedir a la plataforma, per la qual cosa els usuaris i usuàries poden utilitzar Discord a qualsevol país on tinguin accés a Internet. D’aquesta manera, amb una comunitat de més de 150 milions de persones registrades, la presència a Discord permetrà al FC Barcelona tenir l'oportunitat de connectar amb els seus seguidors i seguidores arreu del món en un entorn únic i en ple creixement. A través de la plataforma, el Club té la finalitat d'apropar l’entitat a la comunitat amant de les noves tecnologies, els e-games i Web3, entre d’altres. La facilitat d'ús, la capacitat per gestionar grans comunitats i la seva àmplia gamma de característiques donarà l'oportunitat a la comunitat de fans de tenir accés al Barça i generar també el seu propi contingut, interactuant amb culers d’arreu del món, unir-se a converses grupals, compartir fitxers i participar en trucades de veu o vídeo.
La comunitat de Discord és especialment interessant per al FC Barcelona, ja que es tracta d’un perfil de persones interactives i molt creatives, que generen el seu propi contingut i nodreixen la plataforma. Aterrant en aquesta plataforma, el Barça aspira a connectar amb nous públics i amb tots aquells seguidors i seguidores interessats en aquells continguts més relacionats amb les noves tecnologies. Una plataforma on fans d’arreu podran connectar-se i interactuar entre si, en temps real, cada dia o quan vulguin.
La comunitat digital del FC Barcelona, en constant creixement
La comunitat del Barça a les plataformes d’entreteniment digitals és de més de 400 milions de fans en tots els perfils i l'entitat és líder en interaccions entre els clubs de futbol a nivell mundial. En aquest sentit, el FC Barcelona lidera en les principals plataformes, Instagram, Facebook Twitter, YouTube i TikTok, acumulant milions de likes, comentaris i comparticions, així com visualitzacions dels seus vídeos. El constant creixement de la comunicat mostra la fidelitat de barcelonistes en el contingut que es genera en el dia a dia del Club.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç