EL FC Barcelona inaugura la seva primera Barça Store al Poble Espanyol

EL FC Barcelona inaugura la seva primera Barça Store al Poble Espanyol

El Club acompanya els aficionats i aficionades que l’any que ve hauran de traslladar-se a Montjuïc per poder gaudir dels partits del primer equip de futbol masculí, que jugarà a l’Estadi Olímpic Lluís Companys amb motiu de les obres a l’Spotify Camp Nou

El FC Barcelona ha inaugurat avui dijous 1 de juny una nova Barça Store a Barcelona, la primera botiga del Club al Poble Espanyol, ubicada molt a prop de l’entrada principal del recinte. Així, el Barça avança en la consolidació del seu pla d’expansió amb l’obertura d’un nou establiment gestionat 100% pel Club. En aquesta ocasió, també amb l’objectiu d’acompanyar tota l’afició que l’any que ve haurà de traslladar-se a Montjuïc per poder gaudir dels partits del primer equip de futbol masculí, que jugarà a l’Estadi Olímpic Lluís Companys amb motiu de les obres a l’Spotify Camp Nou.

La Barça Store del Poble Espanyol, en una localització excepcional i molt concorreguda pels turistes que visiten Barcelona, compta amb un total de 44 m2, que ofereix un espai d’experiències 100% Barça. Es tracta d’un punt de venda amb què l’entitat blaugrana té l’objectiu d’acompanyar l’afició culer a la nova ubicació on la pròxima temporada es traslladarà l’activitat esportiva dels jugadors del primer equip i que serà la nova llar barcelonista temporal fins al novembre del 2024.

En aquest sentit, el club blaugrana suma un nou punt de venda, el primer al barri de Sants-Montjuïc, i es converteix en l'onzè store oficial gestionat al 100% pel Barça, juntament amb els de l’Spotify Camp Nou, Canaletes, Passeig de Gràcia, Sagrada Família, Westfield La Maquinista, La Roca Village, el córner a El Cort Inglés de Maria Cristina i de Plaça Catalunya i l’aeroport de Barcelona T1 i T2.

Una aposta pel control delretail’ del FC Barcelona

El juliol del 2018 el FC Barcelona va recuperar l’explotació dels seus drets de marxandatge, que fins aleshores explotava FCB–Merchandising, una empresa 100% propietat de Nike. Des d’aleshores, el Barça va assumir-ne directament la gestió amb la creació de BLM, amb l’objectiu de recuperar el control directe de la marca per poder continuar amb la seva expansió global.

Una aposta estratègica que inclou la creació d’una xarxa de centres de venda oficials gestionats 100% pel FC Barcelona, dels quals la botiga de Canaletes n’és l’establiment insígnia i la segona més gran en termes de superfície, per darrere de la botiga del Camp Nou.

Així mateix, i aprofitant el trasllat a l’Estadi Olímpic Lluís Companys a causa de les obres de l’Espai Barça, el Club treballa per acompanyar tots els socis i sòcies i resta d’afició, i és per això que està explorant altres possibles obertures pròximes en aquella mateixa zona, seguint així la línia continuista de la seva aposta estratègica pel retail.

 

 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut