El FC Barcelona inaugura la seva tretzena botiga al Maremagnum
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
El FC Barcelona inaugura la seva tretzena botiga gestionada 100% pel Club avui dimecres 26 de juliol en una de les zones més turístiques i concorregudes de la ciutat de Barcelona, el Maremagnum. Així, el Club avança en el seu pla d’expansió del negoci de retail a través de la societat Barça Licensing & Merchandising (BLM), creada el juny del 2018.
L’obertura d’aquesta nova Barça Store, que coincideix amb el llançament de la segona equipació per a la temporada 2023/24 i que ja estarà disponible també a la botiga, ha comptat amb la presència de Juli Guiu, vicepresident de l’Àrea de Màrqueting del FC Barcelona, i Julio Salinas, exjugador del FC Barcelona, que han visitat la Barça Store aprofitant també la presentació de la nova samarreta, d’un color blanc trencador i inspirada en Johan Cruyff.
La Barça Store de Maremagnum té un total de 66 m2 distribuïts en una única planta, i amb un disseny continuista al de la resta de botigues, 100% Barça. Amb una de les localitzacions més turístiques i situat al barri de la Barceloneta, es tracta d’un establiment amb què l’entitat blaugrana aposta pels aficionats i aficionades que visiten la ciutat. Aquesta nova Barça Store estarà ubicada en el mateix local on ja hi havia hagut una llicenciada anteriorment, però en aquesta ocasió ja serà gestionada directament pel FC Barcelona.
D’aquesta manera, el Barça té un nou punt de venda a la ciutat de Barcelona i es converteix en el tretze store oficial gestionat al 100% pel Club, que se suma així als de l’Spotify Camp Nou, Canaletes, Passeig de Gràcia, Sagrada Família, Westfield La Maquinista, Parc Central Tarragona, La Roca Village, el córner a El Corte Inglés de Maria Cristina i de Plaça Catalunya, l’aeroport de Barcelona T1 i T2, Arenal de Madrid i les acabades d’obrir al Poble Espanyol i el Centre Comercial Arenas.
Una aposta consolidada pel control del ‘retail’
El juliol del 2018, el FC Barcelona va recuperar l'explotació dels seus drets de marxandatge, que fins aleshores explotava FCB – Merchandising, una empresa 100% propietat de Nike. Des d'aleshores, el Barça va assumir directament la gestió creant BLM, per tal de recuperar el control directe de la marca per poder continuar amb la seva expansió global.
Una aposta estratègica, que inclou la creació d'una xarxa de centres de venda oficials gestionats 100% pel FC Barcelona, dels quals la botiga de Canaletes és l'establiment insígnia i la segona més gran en termes de superfície, darrere de la botiga de l’Spotify Camp Nou.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç