Una gira inoblidable de la mà de Spotify
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
Durant les dues últimes setmanes el FC Barcelona ha viscut als Estats Units una pretemporada apassionant que ha servit per carregar les bateries de l’equip de cara a l’inici de les competicions oficials. En aquests dies l’equip ha estat molt ben acompanyat per Spotify, main partner del Club, amb què ha desenvolupat diverses accions en estadis i en estudis de gravació que han fet de la unió entre la música i el futbol una experiència revitalitzant i enriquidora.
Playlist Barça on Tour
Amb Los Angeles com a teló de fons principal, la primera iniciativa que es va dur a terme va ser el llançament de la Playlist Barça on Tour en la qual els fans també van poder votar per les seves cançons favorites. La llista final es va acabar decidint en una esbojarrada tanda de penals del primer equip amb el grup de música regional mexicana Fuerza Regida i la cantant brasilera de pop Anitta. És la primera playlist creada pels jugadors, els fans i els artistes, de manera col·laborativa al Hub del Barça a Spotify.
Tot seguit, Pedri, Gavi, Raphinha i Balde van entregar a Anitta una samarreta personalitzada, mentre que Ansu Fati, Araujo i Dembelé van mantenir una trobada amb Fuerza Regida.
Amb Daddy Yankee als estudis de Spotify
El 26 de juliol Spotify va convidar a veure el primer partit de la gira al SoFi Stadium de Los Angeles a diverses celebritats nord-americanes, entre les quals Sofia Richie-Grainge i Elliot Grainge, Noah Beck, Owen Wilson, Helen Owen i Zack Kaltar, Jesus Nalgas, Diego Tinoco, Jake Shane, a més dels artistes KalanFRFR i Austin Millz.
A més, per endinsar-se amb profunditat en el món de la producció musical, Lewandowski, Pedri, Balde, Ansu Fati i Gündogan van visitar els estudis de Spotify a Los Angeles. Allà es van trobar amb l’artista Daddy Yankee, que va ensenyar als jugadors les interioritats d’un procés de gravació i fins i tot va convidar-los a una jam session de reggaeton en què cada jugador va tocar un instrument i va deixar anar la seva creativitat musical.
El FC Barcelona i Spotify tot just han començat el seu segon any d’acord amb l’objectiu de continuar creant noves oportunitats per seguir unint el món del futbol i de la música com mai s’ha fet abans. Els canvis de logos a les samarretes pels de MOTOMAMI de ROSALÍA i el símbol OVO de DRAKE, les Matchday Playlists, l’Spotify Blend o el suport al nou programa GLOW són només el principi d’una història de la qual encara queden molts capítols.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç