Comunicat del FC Barcelona

Els acords de la Junta Directiva

La Junta Directiva del FC Barcelona s'ha reunit aquest dimarts en sessió ordinària a les oficines centrals i aquests són els acords més destacables:

Seguiment de l’estat de les obres a l’Espai Barça i a l’Spotify Camp Nou

La Junta Directiva ha rebut l’actualització de l’estat de les obres de l’Espai Barça que es van iniciar l'1 de juny. La Junta ha estat informada que els treballs d’enderrocs de la tercera graderia segueixen el calendari previst i que s’espera que en les pròximes setmanes es rebi la tercera llicència que permetrà els treballs de construcció del nou Spotify Camp Nou.

Impuls al Cens de Socis i Sòcies

La Junta Directiva ha estat informada sobre les diferents accions que s’estan duent a terme de cara a impulsar el Cens de Socis i Sòcies de 2023. Un equip de l’Oficina d’Atenció al Barcelonista ha assistit els membres de la Junta Directiva per completar el cens pels seus fills i filles, un cop iniciat el procés el 7 de setembre passat, coincidint amb l’inici del curs escolar. Fins al dimecres 6 de setembre s’havia censat el 43% dels socis i sòcies més grans de 18 anys, un 35% del total. És important recordar que aquest procés d’actualització s’acaba el 31 d’octubre del 2023 i que els socis i sòcies que no hagin actualitzat les seves dades al Cens abans d’aquesta data no podran accedir a la renovació del seu carnet per a l’any 2024. La no renovació del Cens comportarà la pèrdua de la condició d’abonat o abonada en la renovació de l’abonament al Nou Spotify Camp Nou i també la pèrdua de la posició en la llista d’espera d’abonaments al Nou Spotify Camp Nou, amb la qual cosa no podran accedir a l’adquisició d’un abonament al nou estadi.

Presentació de Deco com a nou director esportiu del Club i avaluació del mercat d’estiu

Avui ha estat la primera Junta Directiva a la qual ha assistit Anderson Luis de Souza, Deco, com a nou director esportiu del FC Barcelona. Anunciat el 16 d’agost, Deco ha actualitzat la situació del primer equip i el funcionament del mercat de fitxatges passat. La nova estructura esportiva del Club serà presentada públicament demà dimecres en roda de premsa la Ciutat Esportiva Joan Gamper (11.00 h).

Convocatòria Junta Directiva ordinària el mes de setembre

La Junta Directiva ha acordat la convocatòria d’una sessió ordinària de la Junta aquest mes de setembre de cara a aprovar el tancament econòmic de la temporada 2022/23 i el pressupost de la temporada 2023/24, a més de concretar la data i el format de l’Assemblea General Ordinària de Socis i Sòcies que se celebrarà durant les darreres setmanes del mes d’octubre.