El FC Barcelona segueix fent passos per refermar el seu lideratge en les diferents plataformes en què té presència, i l’última mostra arriba en forma de l’ampliació del canal propi de Whatsapp Channel que va veure la llum el 19 de juny a Singapur i a Colòmbia.
Després d'arribar a la xifra de 2.900.000 seguidors en menys de tres mesos, ara s’amplia aquesta funcionalitat a molts més territoris per facilitar l’accés a la informació del dia a dia blaugrana a tots els aficionats d’arreu del món.
Aquesta funcionalitat que inclou la plataforma Whatsapp permet que els membres que en formin part rebin notificacions de manera directa i d’una manera senzilla, segura i privada, i que s'assabentin de les novetats del Club. Els WhatsApp Channel són una eina de transmissió unidireccional per als administradors per enviar text, fotos, vídeos, stickers i enquestes a tots els que hi siguin dins. Els canals apareixen en una nova pestanya anomenada Updates, on hi haurà els estats i canals que l’usuari vol seguir, separats de la resta de xats amb familiars, amics i comunitats.
El Barça va ser una de les poques entitats esportives que va col·laborar amb WhatsApp pel llançament de WhatsApp Channels i va ser l'únic club de futbol que va aparèixer al videoblog de presentació i a les diferents comunicacions a mitjans que va llançar la plataforma. Aquest és només un exemple més del lideratge del FC Barcelona en cadascun dels seus perfils de les xarxes socials en què és present i la seva comunitat està en creixement constant.