El FC Barcelona revoluciona la seva oferta d'Hospitality amb el llançament dels nous espais VIP del futur Spotify Camp Nou
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
El FC Barcelona presenta un nou concepte dins de l’àrea de Barça Hospitality que revolucionarà la seva proposta, un llançament que pròximament donarà a conèixer els nous espais VIP del futur Estadi. La generació de nous ingressos és un element fonamental del projecte de reforma de l’Spotify Camp Nou, epicentre de l’Espai Barça. Amb les obres ja en marxa des de fa més de tres mesos, la remodelació de la nova llar blaugrana avança i converteix en realitat un projecte que marcarà una nova era en la història del Club i que té el propòsit de convertir-se en un referent a tot el món.
Dues de les principals vies per assolir l’objectiu en la generació de nous ingressos són nous acords de patrocini lligats amb l’Estadi, tenint en compte que l’acord amb Spotify pels title rights n’ha estat el primer, i una oferta de llotges i seients VIP de qualitat molt superior i que triplicarà l’oferta actual. D’aquesta manera, està previst que els nous acords de patrocini i la nova oferta VIP generin conjuntament al voltant dels 120 milions d’euros d’ingressos anuals. Cal recordar que aquestes fons d’ingressos plantejades són dues de les més essencials per a la viabilitat del pla de finançament plantejat per al projecte.
En aquest sentit, tenint en compte la seva importància en el pla de negoci del projecte i, tal com és pràctica habitual en projectes d’aquesta magnitud, el Club ha decidit crear també un centre experiencial com a plataforma i eina comercial per ajudar a difondre i comercialitzar l’Espai Barça. El Barça Hospitality Showroom ocuparà una superfície d’uns 1.000 m2, que estarà en ús fins que s’acabin les obres de l’Estadi, i aspira a convertir-se en un nou punt de referència dins el sector, assegurant una experiència única a tots aquells clients, clientes, convidats i convidades que vulguin gaudir del Barça en un ambient sofisticat i exclusiu. Es tracta d’un espai on la realitat virtual, activitats immersives, hologrames i les més avançades tecnologies es posen al servei de tothom qui visiti el nou espai i vulgui veure en primera persona els nous seients i llotges VIP del futur Spotify Camp Nou.
La inauguració del Barça Hospitality Showroom està prevista per abans de finals d’any i estarà ubicat a la segona planta del Barça Immersive Tour. En aquest nou espai, el FC Barcelona oferirà un servei personalitzat tant a empreses amb un potencial interès per convertir-se en partners d’Espai Barça, com a socis i sòcies, aficionats i aficionades i empreses interessades en les diferents opcions de seients i llotges VIP, de les quals se’n podran visitar rèpliques a mida real.
Comercialització de la nova oferta VIP
La presentació i la comercialització de cadascun dels productes que formen part de la nova oferta de llotges i seients VIP es durà a terme gradualment, i els socis i sòcies del FC Barcelona que hi estiguin interessats, així com els actuals clients i clientes de productes d’Hospitality, comptaran amb un accés preferencial. En aquest sentit, i a partir d’avui dimarts 3 d’octubre, qui hi estigui interessat tindrà dues setmanes de preferència respecte a la resta de públic per poder sol·licitar una cita al Barça Hospitality Showroom a través del formulari que el Club ha habilitat a la seva pàgina web, a l’apartat d’Hospitality VIP del futur Spotify Camp Nou.
La qualitat dels productes VIP serà molt superior a l’actual i triplicarà l’oferta que hi havia a l’Spotify Camp Nou, una nova proposta de seients i llotges Premium del futur Estadi, amb una xifra total de 9.900, entre localitats i espais disponibles.
Per a l’impuls de la comercialització i el disseny de la nova oferta VIP, el FC Barcelona va anunciar ja a principis d’any la seva aliança amb Legends, companyia referent en l’àmbit internacional amb l’objectiu de maximitzar la generació de nous ingressos associada a l’Hospitality del futur Estadi.
Legends, partner clau en la generació de nous ingressos
Legends compta amb una posició de lideratge en el seu àmbit d'experiència i aporta una visió de les millors pràctiques i tendències a l'explotació comercial internacional de grans instal·lacions esportives.
En aquest viatge, el FC Barcelona s'està associant amb empreses capdavanteres de la indústria de l'entreteniment i que complementen els equips propis del Club. La idea és combinar l’experiència i el coneixement dels equips i professionals del Club juntament amb les millors pràctiques en l’àmbit internacional. D'aquesta manera, Legends ja fa mesos que treballa amb els principals departaments del Club implicats en el projecte.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç