La marca dermatològica Rilastil, nou patrocinador dels equips femenins de futbol i bàsquet del FC Barcelona

La marca dermatològica Rilastil, nou patrocinador dels equips femenins de futbol i bàsquet del FC Barcelona

La marca de productes per a la cura de la pell serà, en exclusiva, ‘Official Skin Care & Sun Protection Partner’ d’aquests dos conjunts del Club

El FC Barcelona avança en la seva trajectòria d’èxits en el terreny comercial amb la incorporació d’un nou patrocinador, en aquest cas per als equips femenins de futbol i de bàsquet. Es tracta de la marca dermatològica Rilastil -pertanyent al grup italià Corporate Ganassini-, que gràcies a aquesta nova entesa esdevé Global Partner d’aquests dos equips i, de manera exclusiva, ‘Official Skin Care & Sun Protection Partner’.

Des de la seva creació el 1972 Rilastil té com a objectiu aportar solucions dermatològiques efectives per a problemes i necessitats de la pell amb l'objectiu de millorar-ne la salut. Determinada a liderar el futur de la dermatologia, la marca es caracteritza per l’impuls d’una recerca científica fiable i eficaç per cobrir les necessitats específiques de cada tipus de pell.

L’acord preveu la visibilitat de la imatge corporativa de Rilastil en el context del dos equips que patrocina. D’una banda, pel que fa a l’equip de futbol femení, la marca Rilastil estarà visible durant els partits a les pantalles de LED de l’Estadi Johan Cruyff, a la Ciutat Esportiva Joan Gamper i, de l’altra, l’equip femení de bàsquet, el Barça CBS, durà el seu logotip a la part frontal de la seva samarreta de joc. Rilastil també disposarà d’espais d’hospitality, tindrà accés a les jugadores per desenvolupar accions de marca i estarà present en els actius digitals del Club.

Aquest nou acord de patrocini confirma la trajectòria ascendent del treball comercial del FC Barcelona, capaç d’atraure, a nivell global, l’interès de companyies de sectors molt diversos que veuen en el FC Barcelona una plataforma única per connectar amb noves audiències i reforçar el seu valor de marca. 

D’altra banda, l’entesa amb Rilastil també referma el posicionament de l’esport femení al FC Barcelona com a pol d’atracció per a les marques. Un interès que en aquest cas fa un pas endavant i transcendeix l’equip de futbol -consolidat ja en l’elit europea- i arriba també al bàsquet de la mà del Barça CBS, un equip de referència en el bàsquet femení català.

Declaracions de Juli Guiu, vicepresident de l’Àrea de Màrqueting del FC Barcelona:

“Estem molt contents de donar la benvinguda a Rilastil a la família de partners que donen suport al programa esportiu femení del Club que, una temporada més, segueix superant rècords de generació d’ingressos i d’èxit de públic. Rilastil és una marca referent en el camp de la dermatologia amb uns valors de rigor i innovació que s’adapten perfectament a la nostra filosofia. Aquest acord torna a posar en relleu la capacitat comercial de l’esport femení del FC Barcelona, que és constant evolució i projecció i un dels pilars fonamentals pel Club.”

Declaracions de Giuseppe Ganassini, CEO del grup ISTITUTO GANASSINI:

“Som dos socis amb una mateixa visió del lideratge. El FC Barcelona femení lidera el futur del futbol i del bàsquet, alhora que Rilastil lidera el futur de la dermatologia. Les jugadores no són només els models perfectes d'aquesta modernitat, sinó que també són exemples dels desafiaments que han hagut d'afrontar i superar les dones en general. Entrem en una nova era protagonitzada pels valors femenins i les dones, a qui dediquem la nostra investigació científica des de fa més de 50 anys”.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut