Els Barça Legends, de camí a Kinshasa
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
Un cop més, els Barça Legends tornaran a jugar al continent africà després dels partits disputats a Moçambic, el Marroc i Zàmbia. El Chapi Ferrer comptarà amb un grapat de jugadors experimentats per tal de sumar una nova victòria davant d’un combinat d’exjugadors de la selecció congolesa de futbol, coneguts com els Lleopards.
El partit es jugarà diumenge 12 de novembre a les 16 h locals (16 hora de Barcelona) a l’Stade des Martyrs, que té una capacitat per a 80.000 espectadors i va ser inaugurat el setembre del 1994. El recinte és seu de la selecció nacional congolesa i està considerat com un dels millors estadis de tot el continent africà.
Convocatòria amb garanties
Jesús Angoy, Xavi Guzmán, Juliano Belletti, Samuel Okunowo, Philip Christanval, Dani Tortolero, Jordi López, Juan Carlos, Jofre Mateu, Roberto Trashorras, Gabri Garcia, Roger Garcia, Giovanni, Óscar Arpon, Ludovic Giuly, Haruna Babangida i Javier Saviola són els homes triats en aquesta ocasió pel preparador blaugrana per enfrontar-se a un combinat de llegendes de la selecció de la República Democràtica del Congo.
YouTube i Discord
El quart partit de la temporada dels Barça Legends es podrà seguir a través del canal oficial de YouTube del Barça, així com pel canal Discord del Club.
Què és Discord
Discord és una plataforma de comunitat online que permet als usuaris crear servidors públics o privats on ells poden comunicar-se via text, veu o vídeo. La plataforma té més de 500 milions d’usuaris registrats arreu del món.
El canal oficial del Barça a Discord ofereix a l'afició blaugrana una oportunitat única de connectar-se entre ells i amb el Club. Discord ofereix diversos canals on els culers poden comentar l’actualitat de l’equip, notícies associades i partits futurs. L'afició també pot participar en sortejos, quizz i altres activitats interactives.
Discord està disponible a tot el món sense restriccions geogràfiques i pot ser usat per qualsevol que tingui una connexió a internet. Aquesta és una bona oportunitat d’accedir a noves audiències, connectar i fer-los partícips a través de les noves tecnologies en temps real, des de qualsevol lloc del món.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç