El Barça Femení celebra amb els culers la cinquena Lliga seguida

El Barça Femení celebra amb els culers la cinquena Lliga seguida

Després de la victòria contra l'Athletic Club, el Barça Femení ha rebut el trofeu que les acredita com a campiones d'aquesta lliga i ho han festejat amb l'afició que ha assistit al partit

Jornada rodona i festiva al Johan Cruyff. Just després del xiulet final que certificava una nova victòria del Barça femení, ara contra l'Athletic Club (7-0), les jugadores i el cos tècnic que encapçala Jonatan Giráldez ha rebut el trofeu de campiones de la Lliga 2023/24 i ho ha celebrat amb els culers que han presenciat el partit a l'Estadi.

 

Després de proclamar-se guanyadores de la competició domèstica el cap de setmana passat al Nuevo los Cármenes de Granada, ha calgut esperar sis dies per a celebrar-ho amb els i les culers. Així, totes les jugadores han rebut la felicitació del directiu responsable del futbol femení, Xavi Puig, la presidenta de la Liga F, Beatriz Álvarez Mesa, i de Joan Soteras, rpesident de la Federació Catalana de Futbol.

_GP19320_1

Aquest  últim ha entregat el trofeu a les mans d'Alexia Putellas i la capitana, amb les seves companyes, l'ha alçat al cel de Barcelona, que ja s'està acostumant a veure aquest títol de ben a prop. Ja amb el trofeu sobre la gespa, s'ha produït la tradicional volta d'honor i s'han repetit les imatges d'alegria absoluta d'un equip que no es cansa de guanyar.

I també de celebrar, com s'ha pogut veure quan per megafonia s'han cantat tots i cadascun dels noms de les jugadores, amb algunes d'elles donant un espectacle que ha servit com a clausura d'una festa que ha tornat a demostrar l'agermanament de l'equip i l'afició.

 

Aquesta Lliga és el segon trofeu conquerit aquesta temporada després de la Supercopa d'Espanya, però en volen més. El Barça femení vol acabar la temporada amb quatre títols per a convertir-se en un equip històric. Per a fer-ho, haurà de guanyar les dues finals que té a l'horitzó.

La primera, el proper dia 18 a Saragossa, en la final de la Copa de la Reina contra la Reial Societat. Una setmana més tard, a l'estadi San Mamés de Bilbao, les culers defensaran la condició de campiones d'Europa i buscarà guanyar la seva tercera Champions contra l'Olympique de Lió.

 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut