El FC Barcelona i Iluminación Disano s'uneixen per garantir la màxima innovació en la iluminària interior i exterior del futur Spotify Camp Nou

El FC Barcelona i Iluminación Disano s'uneixen per garantir la màxima innovació en la iluminària interior i exterior del futur Spotify Camp Nou

Iluminación Disano, especialitzada en la fabricació i disseny de solucions d’il·luminació es converteix en ‘Exclusive Lighting Supplier’ de l’Espai Barça al llarg de sis temporades, des de l’1 de juliol del 2025 i fins al 30 de juny del 2031

El FC Barcelona i Iluminación Disano han signat un acord de patrocini amb què l’empresa Disano, especialitzada en la fabricació i disseny de solucions d’il·luminació es converteix en Exclusive Lighting Supplier de l’Espai Barça al llarg de sis temporades, des de l’1 de juliol del 2025 i fins al 30 de juny del 2031. Aquesta nova aliança es basa en la col·laboració per incorporar la tecnologia LED i els sistemes de control intel·ligent al futur Spotify Camp Nou, garantint així la màxima innovació tecnològica en la lluminària interior de la instal·lació i la icònica façana, amb una alta qualitat de llum i el màxim estalvi energètic.

Aquest acord entre el Club i Iluminación Disano està inclòs en el programa de patrocinis associat al futur Spotify Camp Nou. D’aquesta manera, el FC Barcelona continua incorporant tots els avenços en la nova llar del barcelonisme, construint un Estadi referent i amb un ferm compromís per la sostenibilitat. En aquesta mateixa línia, no només es reafirma el compromís del Barça amb l'excel·lència, sinó que també converteix les seves instal·lacions en una plataforma de negoci i col·laboració per a una empresa com és el cas de Iluminación Disano, que destaca pel seu compromís per la qualitat, la innovació i la sostenibilitat en els seus productes d’il·luminació.

Aquesta suposa també  una nova oportunitat per a aquest programa de patrocinis, que incorpora un nou soci estratègic i que va ser creat específicament per a un dels projectes més importants de la història del Club. Obrir noves oportunitats, tant per a empreses que es dirigeixen directament al consumidor (B2C) com per a aquelles enfocades a l'àmbit empresarial (B2B), és un dels principals objectius d’aquest programa que ofereix una plataforma que permet aprofitar la visibilitat i el prestigi global del FC Barcelona i la rellevància del que serà un dels estadis referents al món.

L’Espai Barça, més que un estadi

L’Espai Barça és una projecte revolucionari en el món de l’esport i l’entreteniment que busca renovar les instal·lacions del FC Barcelona, incloent-hi l’emblemàtic Spotify Camp Nou, i convertint-lo en el millor complex esportiu al centre d’una gran ciutat. La incorporació de Disano permetrà comptar amb la millor il·luminació per a una instal·lació que aspira a convertir-se en un nou referent arquitectònic, amb un disseny obert i mediterrani, conservant el patrimoni històric, i amb una nova façana blaugrana que promet ser un dels principals atractius del nou Estadi.

Pel que fa a la sostenibilitat, aquesta és un dels pilars clau del projecte i que forma part del seu ADN. Amb aquesta aliança, Iluminación Disano posa en valor també el seu compromís per dotar el futur Spotify Camp Nou amb productes que contribueixen a la reducció del consum energètic i les emissions de CO2, promovent l’ús de tecnologies sostenibles.

 

Declaracions de Juli Guiu, vicepresident de l’Àrea de Màrqueting del FC Barcelona

“L'aliança amb Iluminación Disano és un pas més en el propòsit del Club de dotar el futur Spotify Camp Nou amb tots els avenços tecnològics, comptant amb la millor lluminària interior i exterior a la façana d’un estadi que aspira a convertir-se en una referència arquitectònica. A més, el seu compromís amb productes que afavoreixen la reducció del consum energètic contribueixen al vessant més sostenible del projecte, un dels pilars clau de l’Espai Barça”.

Declaracions de Jordi Torrent, consejero delegado de Iluminación Disano

“És una satisfacció per a Disano participar en el projecte i l'execució del nou Spotify Camp Nou, que serà un referent mundial pel seu disseny, arquitectura i il·luminació i dotarà Barcelona d'un espai que esdevindrà una icona de la ciutat.

Iluminación Disano, empresa catalana, se sent orgullosa de ser part activa d´aquest projecte incorporant l´última tecnologia en il·luminació. Agraïm al FC Barcelona la seva decisió per triar-nos i formar-ne part”.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut