Barça Hospitality ven el 95% dels seients i espais VIP del futur Spotify Camp Nou i llança els nous productes disponibles

Barça Hospitality ven el 95% dels seients i espais VIP del futur Spotify Camp Nou i llança els nous productes disponibles

El Club presenta els seients de Players Zone i Pitch Row, ubicats a la primera graderia; els Balcony, a la segona graderia, i els Premium, al primer anell VIP, que ja estan disponibles per tots els aficionats i aficionades interessats

La proposta de Barça Hospitality per al futur Spotify Camp Nou estan tenint una gran acollida i ja s’han venut tots els Boxes i també els Loge Seats, l’últim producte que es va llançar i que s’ha comercialitzat en grups de quatre seients de tipus sofà i màxim confort, ubicats en la primera anella VIP, a Tribuna i Lateral. En aquest sentit, cal destacar que la majoria han estat adquirits amb contractes a llarg termini d’entre 8 i 10 anys, fet que mostra l’aposta i la confiança dels clients en la nova oferta de Barça Hospitality al futur Estadi.

El FC Barcelona s’ha sumat amb una revolucionària proposta de VIP a les noves tendències del mercat, amb llotges i seients de qualitat molt superior i que triplicarà l’oferta actual. El llançament dels productes que formen part de la nova oferta s’està duent a terme gradualment, i són moltes les empreses líders de diversos sectors que ja s’han unit a la família de Barça Hospitality. En tot aquest procés, sempre s’està mantenint la prioritat dels socis i sòcies, així com dels clients actuals, tot posant en valor la seva fidelitat al Club i atorgant la màxima preferència en l’adquisició dels productes VIP que oferirà l’Spotify Camp Nou.

Amb una xifra total de 9.400, entre localitats i espais disponibles, està previst que es generin, conjuntament amb els nous acords de patrocini, al voltant dels 120 milions d’euros d’ingressos anuals. El ritme de venda dels productes que s’han llançat des que es va presentar a l’octubre del 2023, mostra una bona tendència en el camí per assolir els objectius de facturació marcats.

Llançament de nous productes VIP

Amb un 95% venut dels productes que s’han llançat fins a dia d’avui, i seguint amb l’estratègia de comercialització de Barça Hospitality, el Club acaba de presentar els seients de Players Zone i Pitch Row, ubicats a la primera graderia; els Balcony, a la segona graderia, i els Premium, al primer anell VIP. Aquests ja estan disponibles per a tots els interessats i interessades a comptar amb un seient exclusiu al futur Spotify Camp Nou i tenen un preu que va des dels 8.000 € als 22.000 € per temporada. Aquestes localitats estan ubicades en algunes de les millors zones i tenen accés exclusiu a les diferents sales d’Hospitality i zones VIP amb què comptarà la nova llar blaugrana.

Per oferir la millor de les experiències a tothom qui hi estigui interessat, així com als actuals clients de Barça Hospitality, el Club compta amb un espai com a plataforma i eina comercial per ajudar a difondre i comercialitzar l’Espai Barça. L’oficina comercial del FC Barcelona ocupa una superfície d’uns 1.000 m2, fet que assegura una experiència única a tots els qui vulguin gaudir i conèixer tots els detalls dels seients i espais VIP del futur Spotify Camp Nou en un ambient sofisticat i exclusiu.

 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut