El FC Barcelona s’obre pas en el sector del menjar a domicili amb la creació de Barça Kitchen, la primera oferta gastronòmica a demanda en clau blaugrana; un projecte impulsat conjuntament amb Rappi, la companyia líder en tecnologia i lliurament de productes a domicili a Llatinoamèrica i Official Delivery Partner del FC Barcelona.
A partir d’ara, doncs, en l’aplicació de Rappi s’hi pot trobar una carta inspirada en l’imaginari del FC Barcelona que es pot gaudir qualsevol dia de la setmana, i per descomptat també en moments especials com els dies de partit. En aquest menú es pot triar, entre altres propostes, la “Burguer 125 Aniversario”, el “Masia Chicken Sandwich” o els “Nachos del Barça”, productes als quals també se’ls pot afegir una salsa tan nostrada com l’allioli, poc habitual en la cuina de Llatinoamèrica.
La proposta està disponible per als usuaris i les usuàries de Ciutat de Mèxic, una de les grans urbs del planeta, amb més de 9 milions d’habitants, i en sis ciutats mexicanes més: Monterrey, Guadalajara, Toluca, Saltillo, Puebla i Mérida.
Aquest iniciativa sorgeix de l’acord de patrocini entre Rappi i el FC Barcelona que té la voluntat d’oferir experiències innovadores i úniques a l’afició culer amb l’objectiu de construir una connexió emocional autèntica i de llarga durada amb el públic llatinoamericà, que viu el futbol amb una passió molt característica.
La proposta gastronòmica presentada amb Rappi contribueix activament al creixement i a l’expansió del FC Barcelona a l’Amèrica Llatina, un territori amb una gran projecció de futur en l’àmbit comercial per al Club, i consolida la marca Barça com a referent de valor en l’àmbit dels patrocinis esportius per a empreses de sectors molt diversos.