El FC Barcelona i SK Enmove renoven el seu patrocini per tres temporades

El FC Barcelona i SK Enmove renoven el seu patrocini per tres temporades

La marca coreana d’oli per a motors serà Official Partner Club fins al juny del 2027

El FC Barcelona i SK Enmove han ampliat el seu acord de patrocini per a tres temporades més, fins al juny de 2027. Gràcies a aquesta nova entesa la marca coreana d’oli per a motors continuarà sent Official Partner del Club en diversos territoris de la regió d’Àsia Pacífic.

L’aliança entre el Barça i SK Enmove es va iniciar el 2018 i durant aquest anys ha contribuït a consolidar la posició de lideratge de la marca ZIC a Corea del Sud, així com a augmentar el seu creixement en altres mercats estratègics de l’Àsia. Durant els propers tres anys les accions derivades de l’acord se centraran en diferents països de Europa de l’Est, l’Àsia Central i la Xina.

En el marc d’aquesta acord, SK Enmove continuarà treballant per desenvolupar productes amb la imatge del FC Barcelona en aquests territoris, així com continguts digitals que es distribuiran en diferents idiomes, a través de diferents plataformes i xarxes socials com Facebook, Weibo o WeChat, entre d’altres. 

La renovació d’aquesta col·laboració és fruit del treball comercial del FC Barcelona en la regió d’Àsia-Pacífic; una zona del planeta en la que el Club segueix sent una marca líder, tant per l’interès que demostren les empreses en voler associar-se amb el Club com pel seguiment i l’estima de l’afició.

Declaracions de Juli Guiu vicepresident de l’Àrea de Marketing del FC Barcelona: 

“Agraïm molt sincerament la confiança que SK Enmove diposita en la nostra marca per donar-se a conèixer i ampliar el seu mercat a la regió d’Àsia-Pacífic, un territori on el FC Barcelona sap connectar amb audiències massives i on cada cop més referma el seu lideratge com un dels clubs europeus més admirats i estimats.”

Declaracions de Sangmin Lee, Cap de la divisió de Green Growth de SK Enmove:

“Tenim l'honor de renovar el nostre acord de col·laboració amb el FC Barcelona. Aquesta associació ha estat fonamental per augmentar la presència i el prestigi de SK Enmove al nostre mercat objectiu. Estem segurs que aquesta renovada col·laboració portarà a un èxit encara més gran tant per al FC Barcelona com per l'SK Enmove. Junts, esperem assolir noves fites i reforçar el lideratge en els nostres respectius camps.”

Sobre SK Enmove:

SK Enmove, la filial de SK Innovation que gestiona el negoci d'oli base i lubricants, va substituir la seva marca anterior, SK Lubricants Enmove, el desembre de 2022. SK Enmove ha reforçat la seva competitivitat global mitjançant els seus olis de base premium i lubricants de viscositat ultra baixa, dissenyats per millorar l'economia del combustible als automòbils. La companyia amplia la seva visió centrant-se a expandir-se als mercats emergents, com ara la refrigeració per immersió dels centres de dades i la gestió tèrmica de les bateries, amb l'objectiu de millorar l'eficiència elèctrica. En la transició a un paisatge cada cop més electrificat i ecològic, l'objectiu general de SK Enmove és convertir-se en una empresa d'estalvi d'energètic que impulsi un creixement sostenible.

 

 

 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut