Maybank renova la seva col·laboració amb el FC Barcelona fins al 2027
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
El FC Barcelona i Maybank, un dels grups bancaris més importants de l'Àsia, han acordat allargar la seva col·laboració fins al 2027. L'entitat financera continuarà sent el Banc Oficial del Barça a Malàisia i Singapur, com ja ho ha estat des del 2017, quan les dues marques van signar la seva primera entesa.
Aquesta renovació suposa un punt d’inflexió per a ambdues parts. Per al FC Barcelona serveix per consolidar la seva presència en el mercat asiàtic, on compta amb una gran base de seguidors. Per a Maybank, d'altra banda, serveix per ampliar la presència de la seva marca al territori i alimentar l'entusiasme dels seus clients.
El banc continuarà comercialitzant les targetes Maybank FC Barcelona a Malàisia i Singapur, que són tant targetes de crèdit com de dèbit dissenyades per reforçar encara més el lideratge del banc en el mercat de targetes d'aquests països. Maybank també continuarà oferint campanyes exclusives als seus clients (Spend & Score) que inclouen reptes i sortejos que fins ara han permès a diversos usuaris viatjar a Barcelona i conèixer els Barça Legends.
Des d'ara i fins al 15 de setembre, Maybank llança una altra campanya en què ofereix als aficionats de Malàisia l’oportunitat de guanyar una experiència exclusiva i única a Barcelona.
Maybank és el líder actual en el mercat de targetes, amb més de 14 milions de titulars a Malàisia i Singapur. Hi ha més de 600.000 titulars de targetes de crèdit i dèbit Visa de Maybank FC Barcelona, una mostra de la increïble connexió que Maybank ha construït amb els aficionats al futbol de la regió.
Declaracions de Juli Guiu, vicepresident de l'Àrea de Màrqueting del FC Barcelona:
“Estem orgullosos d'ampliar la col·laboració entre el FC Barcelona i Maybank per oferir nous serveis i experiències del Barça als nostres aficionats a Malàisia i Singapur com a Banc Oficial del Barça en ambdós mercats. L’Àsia és una regió estratègica per a l'expansió del Club, amb centenars de milers d'aficionats apassionats a la recerca de maneres innovadores de tenir una relació més estreta amb nosaltres i les iniciatives de Maybank s'ajusten perfectament a aquest objectiu. Esperem seguir treballant junts en aquesta relació de llarga durada”.
Declaracions de Syed Ahmad Taufik Albar, CEO de Maybank i responsable de Serveis Financers Comunitaris:
"Estem encantats d'anunciar la continuació de la nostra exitosa associació amb el FC Barcelona. Aquesta col·laboració és la mostra del nostre compromís en oferir valor i experiències excepcionals als nostres clients. Durant els darrers anys hem llançat nombroses campanyes de màrqueting, activacions i ofertes exclusives que van tenir un gran èxit entre els culers de Malàisia i Singapur. Aquesta renovació promet aportar iniciatives encara més innovadores i atractives que faran les delícies dels aficionats i reforçaran el nostre vincle amb un dels clubs de futbol més emblemàtics del món.
El FC Barcelona ocupa un lloc especial en el cor dels aficionats al futbol a Malàisia i Singapur, i la nostra col·laboració amb el Club subratlla la nostra vocació de millorar l’experiència de client. Sent un dels clubs de futbol més estimats en aquestes regions, la popularitat del FC Barcelona ens proporciona una plataforma única per connectar amb els nostres clients aportant valor. Esperem tres anys més d'èxits compartits i moments futbolístics inoblidables”.
Sobre Maybank
Maybank és un dels grups bancaris més grans de l’Àsia i el quart més gran del sud-est en termes d'actius. El Grup Maybank té una xarxa internacional de 2.400 oficines a 20 països: Malàisia, Singapur, Indonèsia, les Filipines, Bahrain, l’Uzbekistan, Myanmar, Laos, el Pakistan, l’Índia, l’Aràbia Saudita, Maurici, la Gran Bretanya, els Estats Units, el Vietnam, Cambodja, Tailàndia, Hong Kong i la Xina. Compta amb 44.000 empleats que atenen més de 22 milions de clients a tot el món.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç