El FC Barcelona i Carrier signen un acord per oferir la millor climatització en el futur Spotify Camp Nou

El FC Barcelona i Carrier signen un acord per oferir la millor climatització en el futur Spotify Camp Nou

El líder mundial en solucions de calefacció, aire condicionat i refrigeració serà el nou ‘Official Chillers and Heat Pumps Partner’ de l'Espai Barça durant tres temporades, des de l'1 de juliol del 2025 i fins al 30 de juny del 2028

El FC Barcelona i Carrier han signat un acord de patrocini pel qual l'empresa líder mundial en solucions per a la climatització d'espais es converteix en el nou Official Chillers and Heat Pumps Partner de l'Espai Barça durant tres temporades, des de l'1 de juliol del 2025 fins al 30 de juny del 2028. Aquesta aliança suposa sumar un nou soci estratègic al projecte de l'Spotify Camp Nou, en aquest cas en l'àmbit de la climatització, que permetrà garantir el màxim confort i comoditat per a tots els aficionats i aficionades que hi acudeixin a l'estadi.

Aquest acord entre el FC Barcelona i el Carrier forma part del programa de patrocinis associat al futur Spotify Camp Nou, reafirmant així l'aposta del Club per construir un estadi amb tots els avenços i comoditats per als gairebé 105.000 espectadors i espectadores que acollirà la nova instal·lació.

En el marc d'aquesta aliança, el FC Barcelona no només reafirma el seu compromís amb l'excel·lència, sinó que també converteix les instal·lacions en una plataforma de negoci i col·laboració per a una empresa internacional de la magnitud de Carrier, compromesa també amb la millora permanent i amb la innovació. El programa de patrocinis obre noves oportunitats per a empreses que es dirigeixen a l'àmbit empresarial (B2B), així com directament al consumidor (B2C), aprofitant la visibilitat i el prestigi global del FC Barcelona i la rellevància del que serà un dels estadis referents al món.

L’Espai Barça, més que un estadi

L'Espai Barça és un projecte revolucionari al món de l'esport i de l'entreteniment que busca renovar i expandir les instal·lacions del FC Barcelona, ​​incloent-hi l'emblemàtic Spotify Camp Nou, per convertir-les en el millor complex esportiu al centre d'una gran ciutat. Com a part d’aquesta aliança, la incorporació de Carrier millorarà el confort de les persones que visitin l’estadi, oferint solucions innovadores en l’àmbit de la climatització.

 

Declaracions de Juli Guiu, vicepresident de l’Àrea de Màrqueting del FC Barcelona

“Aquesta aliança és una mostra més en l'aposta del Club per aconseguir que l'Spotify Camp Nou es converteixi en la instal·lació referent a nivell mundial al món de l'esport i de l'entreteniment. A partir del compromís del Club amb l'excel·lència, l'acord amb Carrier, empresa líder en l'àmbit de la climatització, permetrà garantir la màxima confortabilitat i comoditat per a tots els nostres socis i sòcies aficionats i aficionades que acudeixin a l'estadi i que vulguin gaudir al màxim de l’experiència d’un partit”.

Declaracions de Víctor Carrillo, Area Manager Zona de Catalunya de Carrier

“Per Carrier és un orgull participar en aquest projecte, donant resposta a les necessitats plantejades i recolzant la visió del FC Barcelona per crear una infraestructura de referència en matèria de sostenibilitat i que inclogui les tecnologies més innovadores i eficients.”

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut