Comunicat del FC Barcelona
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
El FC Barcelona i Nike, dues marques líders a la indústria de l’esport, es complauen d’anunciar el començament d’un nou acord multianual de partnership, que tindrà vigència a partir d’aquesta temporada i que aporta un nou model d’associació estratègica de col·laboració entre les dues organitzacions.
Aquesta nova associació consolida Nike com a soci principal del Club i soci tècnic oficial de tots els equips professionals i amateurs, aportant un model únic que enforteix l’associació de marques i impulsa el creixement del negoci global del retail i llicències. Nike té un paper estratègic clau a les operacions de retail del Club i juntament amb Barça Licensing & Merchandising, uniran forces en el desenvolupament de plans específics en la creació de productes, la cadena de subministrament i la distribució global.
El FC Barcelona i Nike van signar el seu primer acord de patrocini l’any 1998 i junts han compartit un profund compromís amb la innovació, la creativitat i la recerca de l’excel·lència, tant dins com fora del camp on han viscut més de quatre dècades de futbol extraordinari, en què el Club ha guanyat 4 Lligues de Campions, 12 lligues, 7 Copes del Rei, 3 Mundials de Clubs i 3 Supercopes d’Europa, entre d’altres. Per la seva banda, el Barça Femení s’ha consolidat com l’equip de referència al futbol femení conquerint 9 lligues, 3 Lligues de Campiones i 9 Copes de la Reina en aquest període. En el vessant poliesportiu dels quatre equips professionals, el Club ha sumat 58 lligues, 25 Copes d’Europa i 47 Copes del Rei, entre altres títols.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç