Setmana sense alegries per l’equip de VALORANT

Setmana sense alegries per l’equip de VALORANT

Els nois de MeisoN segueixen sense sumar la primera victòria de la temporada.

El conjunt italià Novo Esports va ser el rival dels blaugranes a la quarta jornada de lliga. Els italians van aconseguir dominar el seu bàndol defensor i, tot i que el Barça va aconseguir despertar, l’avantatge obtingut els va servir per certificar el primer dels dos mapes del partit (13-10). Els blaugranes no van abaixar els braços i després d’arribar al canvi de bàndol amb un 6-6 al marcador, van gestionar amb mà de ferro el seu atac i van poder forçar l’empat definitiu a la sèrie (13-8).

La primera derrota de la temporada per l’equip de VALORANT va ser cortesia de l’equip xe Ramboot Club. Un primer parcial de 6-0 a favor dels valencians va complicar les coses al conjunt blaugrana que, tot i arribar a refer-se en el bàndol defensor, no va aconseguir respondre l’embranzida de Ramboot i van acabar cedint el primer mapa (13-7). El segon mapa, a Pearl, va començar amb domini blaugrana a la defensa, però Ramboot va forçar l’empat abans del canvi de bàndol i no van cedir ni una sola ronda durant la defensa i van sumar la seva tercera victòria de la temporada (13-6).

Els blaugranes tenen una nova doble cita a la quarta setmana de lliga, primer es veuran les cares amb els actuals cuers de la classificació, KPI, el diumenge 2 de febrer a les 17:00 i dilluns a les 19:00 contra els italians HGE Esports. Tots els partits es podran seguir en exclusiva al canal de Twitch del Futbol Club Barcelona.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut