S’amplia el catàleg de productes del Projecte Memorabilia
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
El FC Barcelona continua apostant per la innovació i la creativitat amb el llançament de dues noves miniatures exclusives creades al 100% a partir del polipropilè reciclat provinent dels seients originals malmesos que es van recuperar de l'antic Spotify Camp Nou, transformant la història del Club en peces úniques carregades d'emoció i significat per a l'afició.
Les dues miniatures de la col·lecció reten homenatge al mític estadi del Barça. La primera és una reproducció en miniatura de l'antic Spotify Camp Nou, mentre que la segona representa la graderia de l'estadi amb tres butaques emblemàtiques. Tots dos dissenys busquen capturar l'essència i l'esperit de l'estadi, un lloc on els culers han viscut alguns dels moments més inoblidables de la història del futbol blaugrana com el gol de xilena de Rivaldo, el 5-0 del Dream Team davant el Reial Madrid, la consecució de la Recopa de la temporada 1981-82, així com els millors moments de jugadors que han fet història al Club i al futbol mundial com Johan Cruyff, Ronaldinho i Leo Messi, entre d’altres.
A més del seu valor sentimental i col·leccionable, aquestes miniatures són edicions limitades, la qual cosa les converteix en peces encara més exclusives per als seguidors del Club.

Compromís blaugrana amb la sostenibilitat
Amb aquest llançament, el FC Barcelona reafirma el seu compromís amb la sostenibilitat i la reutilització de materials, donant una segona vida als antics seients del Camp Nou i permetent que els seguidors del Club puguin conservar un tros tangible de la seva història.
La sostenibilitat és un dels tres pilars del pla estratègic del Barça, atès que el Club vol esdevenir sostenible en l'aspecte econòmic, esportiu, ambiental, social i de bon govern. Aquests aspectes reforcen la convicció de ser Més que un Club, què expressa el compromís del Club amb la població local i global.
D’aquesta manera, es va crear l'àrea de Sostenibilitat el 2021, on se segueixen tres models de referència per desenvolupar la nostra activitat com són els acords establerts a les COP que reforcen els ODS ambientals referents al canvi climàtic; el fet d’estar alineats amb els ODS de les Nacions Unides organitzats en tres grups segons l’estratègia del Club; i el Pla d’acció d’economia circular de la Comissió Europea, que vol tancar el cicle de vida dels productes incrementant la reutilització i el reciclatge, tot evitant la generació de residus (residu zero).
Què és el projecte Memorabilia
A l’inici de la temporada passada, el Club va engegar el projecte Memorabilia, posant objectes a la venda que apel·len al sentiment i la història del barcelonisme. En aquest sentit, es van posar a disposició dels socis i sòcies i l'afició blaugrana els seients de l’Spotify Camp Nou en tres acabats de disseny diferents i amb una varietat de preus per a totes les butxaques. També es van comercialitzar la gespa original extreta de l’Spotify Camp Nou en tres formats diferents, així com la xarxa original extreta de les dues porteries de l’Spotify Camp Nou en edició exclusiva, numerada i emmarcada en fusta. També es van posar a subhasta les taquilles utilitzades pels jugadors del Club a través dels anys, els punts de penal de l’Spotify Camp Nou, així com els banderins dels córners i els escuts de davant de les banquetes.
A la venda a partir del 14 de febrer
Les miniatures que es presenten ara estaran disponibles a partir del divendres 14 de febrer a les Barça Stores oficials del Club, al comerç electrònic i als canals oficials del FC Barcelona.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç