El Barça, referent en l’atletisme estatal

El Barça, referent en l’atletisme estatal

Els blaugranes triomfen tant en la Copa Joma com en la Copa Iberdrola

Aquest dissabte, el Palau Velòdrom Lluís Puig de València va acollir el Campionat d’Espanya de Clubs en pista coberta, una cita clau per als millors equips d’atletisme del país. El FC Barcelona va demostrar la seva qualitat i competitivitat, aconseguint una destacada actuació tant en categoria masculina (Copa Joma) com en la femenina (Copa Iberdrola). 

L’equip masculí va lluitar fins al final per acabar en una meritòria quarta posició, mantenint-se entre els millors clubs malgrat algunes dificultats que van derivar en lesions. Els atletes blaugranes van sumar punts valuosos en diverses proves i van deixar clar que sempre lluiten fins al final. 

Pel que fa a l’equip femení, el Barça va brillar amb una excel·lent tercera posició, aconseguint pujar al podi i confirmant-se com un dels equips més forts del campionat així com en l'àmbit estatal. L’esperit d’equip i les actuacions individuals van ser claus per assolir aquest gran resultat.

Entre les millors actuacions del dia, cal destacar la victòria de Carmen Rosales en salt de longitud, aconseguint una marca espectacular que reafirma el seu talent i projecció. També sobresurt el triomf d’Ona Bonet en salt d’alçada, dominant la prova amb autoritat i demostrant el seu gran estat de forma.

Amb aquests resultats, el FC Barcelona continua demostrant la seva força en l’atletisme i continua treballant per mantenir-se entre els millors equips del país. Els blaugranes es preparen ja per als pròxims reptes amb l’objectiu de seguir sumant èxits i mantenir el nom del club al màxim nivell de la competició.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut