FC Barcelona - Reial Societat: Carnaval amb partidàs

FC Barcelona - Reial Societat: Carnaval amb partidàs

Els culers volen seguir sumant de tres en tres per continuar com a primers classificats a la Lliga

En ple carnaval, partidàs a Montjuïc. Després del frenètic partit contra l’Atlètic de Madrid a la Copa (4-4), és moment de canviar el xip i enfocar-se en la Lliga. Amb motiu de la 26a jornada de Lliga, el Barça rep aquest diumenge a la Reial Societat (16.15 hores). Serà un enfrontament exigent davant un rival que ja va guanyar a l’equip blaugrana per 1-0 a la primera volta, al Reale Arena.

A refermar la primera posició

El Barça arriba al partit després d’imposar-se al Las Palmas per 0-2 en la jornada anterior. L’equip juga per primer cop a casa com a líder des que va tornar a col·locar-se en aquesta posició fa dues jornades contra el Rayo. Per mantenir-s’hi, tot passa per guanyar a la Reial Societat aquest diumenge. I  més després de la derrota del Reial Madrid contra el Betis que faria que, en cas de victòria, els de Hansi Flick fossin líders en solitari.

Al davant, però, hi haurà la Reial Societat, un rival incòmode. L’equip basc arriba al duel com a 9è classificat amb 34 punts, a només un de la sisena posició. De ben segur que serà una batalla dura, ja que el conjunt donostiarra també és semifinalista de Copa i segueix viu a Europa, on disputarà els vuitens de final de l'Europa League contra el Manchester United.

Precedents ben optimistes

Tot i perdre el partit de la primera volta a Sant Sebastià, l’historial de duels entre barcelonistes i donostiarres amb el Barça com a local és molt favorable. Els culers s’han imposat en 24 de les 25 visites de la Reial Societat, la qual cosa és un alicient a tenir en compte i demostra la fiabilitat dels blaugranes contra l’equip basc. No obstant, els donostiarres són un equip capaç de generar molt perill.

La solidesa defensiva, clau

Un altre aspecte que el Barça haurà de tenir en compte en aquest partit és la atenció en defensa en la recta final del partit. Contra l’Atlètic de Madrid a la Copa, l’equip va encaixar dos gols en els darrers deu minuts, i la Reial Societat destaca justament per això. L’equip ha marcat 23 gols en aquesta temporada, i de tots aquests, 10 han estat en els darrers quinze minuts de partit. Així doncs, el Barça haurà de frenar l’impuls final dels donostiarres perquè no acabi en gol.

Aquest serà el primer dels quatre partits a casa del mes de març a la Lliga. Una prova que serà exigent per la lluita pel títol. L’espectacle està garantit.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut