Barça Legends - Real Madrid Leyendas: Cauen en la tanda de penals (1-1, 3-4)
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
Els Barça Legends no han pogut tornar de Puerto Rico amb un triomf. Els d'Albert 'Chapi' Ferrer han caigut contra el Real Madrid Leyendas en la decisiva tanda de penals (1-1, 3-4). Un xoc disputat a l'Estadi Juan Ramón Loubriel de Bayamón davant de 20.791 espectadors, en el qual, Gaizka Mendieta ha obert la llauna per a uns blaugranes que han vist com Agustín García ha igualat el marcador en els darrers minuts.
Gran inici
Aquest nou Clàssic de llegendes ha tingut un inici molt mogut. En el primer minut del xoc, el conjunt merengue ha fet intervenir Vitor Baia amb un xut llunyà que el porter portuguès ha blocat amb molta solvència. Tot i aquest ensurt inicial, els primers compassos han estat dominats pels del ‘Chapi’ Ferrer. I és que, en el minut tres, Gaizka Mendieta ha obert la llauna a l’Estadi Juan Ramón Loubriel. El futbolista basc ha deixat un autèntic golàs en superar la defensa blanca i Iker Casillas amb un tir des de fora l’àrea que ha entrat per l’escaire.
Giuly, incisiu des de la banda dreta
A partir d’aquest moment, el primer temps ha agafat un ritme alt, però el marcador no s’ha mogut més malgrat la insistència dels culers i, en particular, de Ludovic Giuly. El francès ha esdevingut tot un mal de cap per als madrilenys i ha generat sensació de perill de forma constant. De fet, ho ha provat de totes les maneres. Ja sigui en forma de rematada -una que ha estat aturada per Casillas i una altra que ha marxat fregant el pal- o amb centrades que no han trobat rematador per poc.
Precisament un d’aquests xuts ha estat gràcies a una passada a l’espai excelsa de Roberto Trashorras, qui ha estat fonamental a la sala de màquines blaugrana, juntament amb l’autor del gol, Gaizka Mendieta. Mentre que Rivaldo, tal com acostuma a fer, ha posat la creativitat des de la mitjapunta. Malgrat això, la segona diana no ha arribat abans del pas pels vestidors, tot i que els barcelonistes tampoc han patit al darrere més enllà d’alguna acció aïllada dels blancs. Totes ben solucionades per la defensa blaugrana.

Canvi de tendència
Els primers compassos de la segona part han estat bastant diferents dels de la primera. Els madrilenys, amb ganes de posar la igualada, han pressionat des del començament i han posat en problemes el conjunt culer. Angoy, qui ha entrat al descans substituint Baia, ha hagut d’aparèixer en més d’una ocasió. En primer lloc, en un intent exterior de Balboa i, posteriorment, en un llançament de falta d’Antonio Moral. Pel que fa al Barça, l’ocasió més perillosa ha estat una falta picada per Rivaldo, la qual s’ha estavellat en la barrera.
Arriba l'empat i la tanda de penals
Finalment, el gol merengue ha acabat arribant. Ho ha fet en una falta lateral que ha estat centrada al segon pal i que Agustín García, amb un bon salt, ha introduït al fons de la xarxa (1-1, min 70). Quedaven 20 minuts per evitar la tanda de penals. De fet, Mendieta ho ha fet. El seu doblet, però, ha estat anul·lat per un joc de fora dubtós. I, ja en el temps afegit, Contreras ha evitat el gol de Trashorras a la sortida d'un corner picat per Giuly. Empat i tot per decidir des dels onze metres.
El capità culer, Sergi Barjuan, ha guanyat el sorteig. Per això mateix, el Barça ha estat el primer equip a xutar. Els primers tres llançaments d'ambdós equips han acabat en gol, però Giuly ha fallat la quarta pena màxima per als blaugranes. Cosa que De La Red no ha fet, posant en avantatge els blancs (3-4). Barjuan ha tingut l'opció d'intentar allargar la tanda, com a mínim, un penal més, però el seu llançament ha marxat per sobre del travesser. Derrota dels Barça Legends a Puerto Rico.
LA FITXA
Barça Legends, 1 (3)
Real Madrid Leyendas, 1 (4)
Barça Legends: Vítor Baia, Sergi Barjuan, Frederic Dehu, Fernando Navarro, Juan Pablo Sorín, Roberto Trashorras, Gaizka Mendieta, Gerard López, Ludovic Giuly, Rivaldo i Javier Saviola. També han jugat Giovanni Da Silva, Angoy, Marc Crosas, Juan Carlos Rodríguez, Roger Garcia i Marc Valiente.
Real Madrid Leyendas: Casillas, Karembeu, César Sanz, Pavón, Campo, McManaman, Milla, Amavisca, Guti, Moral i Bortolini. També han jugat Congo, Contreras, Barral, De La Red, Martín Vázquez i Agustín García.
Gols: 1-0, Mendieta (min 3); 1-1, Agustín García (min 70).
Àrbitra: Janeishka Caban.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç