Nestlé Milo es converteix en patrocinador global del FC Barcelona per als pròxims quatre anys
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
El FC Barcelona i Nestlé Milo han oficialitzat aquest dilluns al Camp Nou un nou acord de patrocini, el primer que Nestlé signa en la seva història amb un club esportiu. L’acte privat ha comptat amb la presència del president del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu, del vicepresident responsable de Màrqueting i Comunicació del FC Barcelona, Manel Arroyo, i del vicepresident executiu de Nestlé, S.A., Patrice Bula.
Fruit d’aquest acord, el Club i la multinacional, que aquest any celebra el seu 150è aniversari, uneixen esforços per promoure de manera conjunta la importància de l’educació, la nutrició i l’esport.
Amb aquest nou acord d’àmbit global, la marca de cacau i malta soluble en llet es converteix en Patrocinador Oficial del Club durant els pròxims quatre anys en aquesta categoria. Aquest acord de patrocini també inclou la marca Nestlé Nesquik per als territoris d’Europa, l’Orient Mitjà i l’Àfrica.
Partint de la premissa que esport i nutrició van de la mà, el Club i Nestlé Milo (el nom que rep la marca a l’Àsia) treballaran conjuntament amb l’objectiu de promoure un estil de vida més saludable i la importància de l’activitat física entre els més joves a través dels diferents actius que inclou l’acord.
Ambdues entitats tenen una àmplia experiència en el desenvolupament de programes esportius per a nens en què es dóna una gran importància a l’educació i la bona alimentació. Nestlé Milo promociona programes esportius i de nutrició en què es treballen els mateixos valors que defineixen el nostre Club i en què hi participen més de 22 milions de nens d’arreu del món.
L’acord de patrocini inclou drets d’associació i d’imatge, màrqueting, publicitat, digitals, promoció, marxandatge i hospitalitat, així com diferents accions amb l’FCB Escola.
Declaracions del vicepresident responsable de Màrqueting i Comunicació del FC Barcelona, Manel Arroyo:
“L’acord de Patrocini Global amb Nestlé Milo consolida la línia de globalització del Club, així com la seva contínua aposta per associar-se amb marques líders. Tant Nestlé Milo com el FC Barcelona creiem en la importància de la pràctica de l’esport des de petits com a element clau per aprendre valors imprescindibles per al desenvolupament dels més joves”.
Declaracions del vicepresident executiu de Nestlé, S.A., Patrice Bula:
“A Nestlé el nostre objectiu és educar els joves en l'esport i la nutrició, per millorar la seva qualitat de vida i aconseguir un futur més saludable. Com a fabricant alimentari més important del món, amb la incidència en el mercat que tenim, podem i hem de marcar la diferència en les vides dels nens de tot el món. Educant els joves sobre la importància de l'esport i l'activitat física com a part d'un estil de vida saludable, podem construir un futur millor per a la pròxima generació. Participant en l'esport de manera regular, els joves aprenen des de ben petits els valors de la imparcialitat, l'esforç, el respecte i la confiança. Construint aquests valors compartits, estem encantats d'associar-nos amb el FC Barcelona per desenvolupar una sèrie de programes esportius i activacions dissenyats per animar més nens a fer esport i seguir una dieta equilibrada. Amb aquesta col·laboració, pretenem marcar una diferència en la vida de milions de nens de tot el món".
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç