Nova wifi i nova app per als socis del FC Barcelona
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
El CEO del FC Barcelona, Òscar Grau, ha presentat a la Junta Directiva la posada en funcionament de la nova wifi del Camp Nou i de la nova app per als socis. Es tracta de dues novetats que suposen un gran salt des del punt de vista tecnològic i impliquen una millora substancial en el servei a tots els socis del FC Barcelona.
Després d’un període de prova que s’ha perllongat durant alguns mesos, la nova wifi del Camp Nou ja funciona a ple rendiment i garanteix la connectivitat de tots els socis que assisteixen als partits amb un accés diferenciat i sense cap cost. A més, aquesta wifi permet la connectivitat gratuïta en totes les instal·lacions de serveis de l’àrea del Camp Nou, des del Museu fins a l’Auditori 1899, passant per l’Oficina d’Atenció al Barcelonista (OAB), el Palau Blaugrana, el Palau de Gel, els pàrquings i el Bulevard.
La nova wifi del Club és una de les instal·lacions més àmplies del món pel que fa a la capacitat en un recinte d’aquestes característiques, fet que el situa com a líder mundial en aquest vessant de la implementació tecnològica.
Aquesta instal·lació wifi s’inclou dins l’acord que el FC Barcelona té amb Telefónica Movistar com a partner estratègic.
D’altra banda, la nova app per als socis, que fins ara ha funcionat de manera experimental, ja està disponible i pot descarregar-se gratuïtament per a IOS o per a Android. La novetat més destacada que representa aquesta nova app és la interactivitat que s’estableix entre Club i socis, a través de l’assignació d’un codi QR que permetrà accedir des del mòbil al Camp Nou, i la creació d’un xat social, de manera que els socis gaudiran d’un mitjà específic per poder-se comunicar directament amb l’OAB sense necessitat d’esperes o desplaçaments.
L’eina també permetrà copsar de manera constant l’opinió dels socis, mitjançant qüestionaris, consultes o preguntes. A més, conté tota la informació del dia a dia del FC Barcelona (calendaris, resultats i notícies destacades), que prové de la seva connexió directa amb el web del Club, i altres serveis, com són l’accés a l’app del Seient Lliure, a les funcionalitats web de ticketing de compra d’entrades o a qualsevol formulari d’inscripció per participar en qualsevol procés.
Repassa tots els acords aprovats per la junta
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç