Socis

Socis

Canals d'Atenció

Què vols saber?

A la secció de Socis trobarà sempre la informació més actualitzada sobre terminis i requisits per als diversos tràmits dels socis.

Recordi que la informació a la pàgina web està sempre actualitzada, per tant, si comprova que no hi ha informació sobre un determinat tema (per exemple, procediment de sortejos d’entrades per a finals o partits importants, inici del període de venta d’entrades anticipades, processos de millora...), significa que el Club no disposa de més informació sobre el tema.

Abans de trucar o passar per l'Oficina d’Atenció al Barcelonista, per la seva major comoditat, li recomanem que visiti la secció de 'Preguntes frequents'.

Correu electrònic: oab@fcbarcelona.cat
Telèfon: 902 1899 00
Fax: 93 496 37 97
Correu postal: Arístides Maillol s/n 08028 Barcelona

Si no troba la informació que desitja, o vol aclarir algun concepte, pot posar-se en contacte amb l'OAB a través dels següents canals.

 

Telèfon

Tot i que la nostra voluntat és poder atendre a la seva trucada en el termini més curt de temps possible, li recordem que en moments puntuals degut al gran volum de trucades, el nostre servei pot estar saturat. En aquests casos pot indicar-nos el seu número de telèfon i el trucarem el més aviat possible. 

  • Opció 1: Seient Lliure. Un menú automàtic el guiarà perquè vostè pugui alliberar seients, recuperar-los sinó estan venuts, consultar l’estat del seu seient. Necessitarà tenir a mà la clau de soci i PIN.
  • Opció 2: Horaris, canals de TV de partits i entrenaments de futbol, bàsquet, handbol, hoquei i futbol sala.

  • Opció 3: Horaris de la Pista de Gel, Museu...


Horari d’atenció telefònica

Horari general: De dilluns a divendres de 9 a 20 hores.

Partits de futbol al Camp Nou entre setmana: De 9 hores fins a la mitja part del partit.

Partits de futbol al Camp Nou en cap de setmana: De 10 hores fins a la mitja part del partit.

Partits de futbol al Camp Nou en festius: De 10 hores fins a la mitja part del partit.

El Call Center atén trucades en català, castellà i anglès.

Per a la seva comoditat, li aconsellem consultar la pàgina web del Club abans de posar-se en contacte amb el Call Centre, on trobarà informació actualitzada.

 

Atenció presencial

L’Oficina d’Atenció al Barcelonista està situada dins la Seu Social, ubicada a l'antic Palau Blaugrana 2. S'hi pot accedir per l'accés 14 o per l'accés de Travessera de les Corts.

Per a la seva comoditat, li aconsellem consultar al lloc web les seccions relatives a tràmits de socis i abonats on trobarà els requisits, documentació necessària i formularis oficials per a cada un dels tràmits.

Horari de l’OAB: De dilluns a divendres de 9 a 20 hores.

Horaris en dies de partit:

Partits de futbol al Camp Nou entre setmana: De 9 hores fins a la mitja part del partit.

Partits de futbol al Camp Nou en cap de setmana: De 10 hores fins a la mitja part del partit.

Partits de futbol al Camp Nou en festius: De 10 hores fins a la mitja part del partit.

Correu electrònic

Direccions de correu segons temàtica:

Petició de material esportiu, records signats per jugadors...: Degut al gran volum de peticions d’aquest tipus, lamentem no poder atendre aquest tipus de peticions.

Comentaris sobre partits, jugadors...: Degut al gran volum d'emails entrants, el Club no pot respondre a cada un dels missatges de manera personalitzada si bé li agraïm la seva opinió. El Club posa a la disposició de tots els aficionats barcelonistes els següents fòrums:

     - Comunitat Fans on podrà votar el jugador de la jornada, enviar fotos i accedir a contingut exclusiu.

     - A http://www.facebook.com/fcbarcelona podrà conèixer tota l’actualitat del Club i compartir les seves opinions amb la resta d’aficionats barcelonistes. 

  • Proves de futbol.
  • Petició de fotos amb l’equip: Només per a socis oab@fcbarcelona.cat indicant el seu número de clau i dades personals.
  • Informació per a socis, informació per al públic en general.

Li recordem que el Club només respon correus electrònics en idiomes oficials del Club (català, castellà i anglès).

Per poder atendre correctament la seva petició o consulta, li preguem sigui el més específic possible a l’assumpte del correu i ens indiqui sempre al cos el seu número de soci, nom i cognoms i una descripció detallada de la seva petició o consulta.

Per detalls concrets d’informació addicional per sol·licitar canvis d'adreça postal, telèfon, correu electrònic, detalls de C/C i recordatori de PIN, si us plau consulti les següents seccions on trobarà informació detallada.

La nostra intenció és respondre a les seves peticions en un termini inferior a les 36 hores. No obstant, en períodes concrets (com per exemple les finals) degut a l’altíssim volum de correus entrants, no ens és possible complir aquests terminis. Li preguem que en aquests casos no torni a enviar un altre email ja que alentirà el nostre servei.

Per a les sol·licituds de canvis de tràmits, l’OAB sempre enviarà un email confirmant la realització d’aquest tràmit. En cas de no rebre una resposta en el termini d’una setmana, li aconsellem es posi en contacte amb l’OAB.

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut