Comença el patrocini de Rakuten amb el FC Barcelona
Aquest 1 de juliol s’inicien quatre temporades d’aliança amb la companyia japonesa, nou patrocinador principal global del Club
Primer equip
Club
Socis
Entrades i Museu
Aquest 1 de juliol arrenca l’era Rakuten. Des d’aquest dissabte s’inicien quatre temporades d’aliança amb la companyia japonesa, que serà nou patrocinador principal global del FC Barcelona i apareixerà a la part frontal de la samarreta dl primer equip durant tot aquests anys, tal com es va formalitzar el passat 16 de novembre en un acte celebrat a l’Auditori 1899.
El contracte de patrocini vincula el Club amb Rakuten des d’aquest 1 de juliol fins al 30 de juny del 2021, amb l'opció d'estendre’l per un any més. Com a resultat d'aquest acord, el Club rebrà 55 milions d’euros per cada any dels quatre del contracte. Aquest acord va ser ratificat en una Assemblea Extraordinària de Socis celebrada el mes de desembre.
Rakuten, Inc. (TSE: 4755) és una de les principals companyies de serveis d'Internet del món, fundada al Japó el 1997, que ofereix una àmplia varietat de serveis per als consumidors i empreses amb un enfocament en l’e-commerce, les finances i els continguts digitals. Des del 2012, Rakuten ha estat classificada entre les 20 empreses més innovadores del món en la llista de la revista Forbes. Amb l’objectiu de ser una empresa global d'innovació, Rakuten s'està expandint a tot el món.